Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

MBLAQ - Pretty girl 2013


MBLAQ - Śliczna dziewczyna

Światło słoneczne jest dobre, dobrze się czuję, chodźmy gdzieś razem
Gdzie mam z tobą iść? Powinniśmy po prostu pójść gdziekolwiek?
Tylko bądź przy mnie, mam dobre przeczucia co do dzisiaj
Myślę o tym, myślę o tym

Z twoich włosów unosi się dobry zapach, kręci mi się w głowie, przelewa się twój czar
(Niemożliwe) czuję, że cię kocham, jestem taki szczęśliwy, szczęśliwy facet, który cię ma

Zdejmij te szpilki, nałóż jakieś adidasy, nie potrzebujesz makijażu
Wciąż jesteś taka piękna, że widzę tylko ciebie

#Jesteś jak moja cenna niedziela, jak początek, mój poniedziałek
Jak podobny do klejnotu piątek, codziennie, wszędzie
Przykładam moje usta do twojego policzka, pocałunek, dzisiaj z jakiegoś powodu jest dobry dzień, pocałunek
Gdziekolwiek się to stanie, miłość jest niebem

##Jesteś moją śliczną dziewczyną, nie chcę odesłać cię do domu
I jesteś moją śliczną miłością, mam ci powiedzieć, czy nie? Kontempluję
Bo cię kocham, moje serce ciągle galopuje, proszę, nie zrozum tego źle
Czuję to, czuję to

Już nie mogę żyć swojego życia samotnie
Twój urok jest dla nie zbyt silny
Nie dbam, czy będzie boleć, kiedy moje ramiona staną się twoją poduszką
Kochasz miękkie rzeczy, więc nie mogę przez ciebie ćwiczyć
Chciałbym, żebyś nie nosiła krótkich miniówek
Źli faceci, którzy rzucają ci spojrzenia są tacy źli
Chcę z nimi walczyć, chociaż próbuję wyglądać na spokojnego
Zazdrość to naturalny męski instynkt

#
##

(Śliczna dziewczyno) nie chcę odesłać cię do domu

I jesteś moją śliczną miłością, mam ci powiedzieć, czy nie? Kontempluję
Bo cię kocham, moje serce ciągle galopuje, proszę, nie zrozum tego źle
Czuję to, czuję to

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...