Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry feat. Taemin, Kyuhyun - Trap 2013


Henry feat. Taemin, Kyuhyun - Uwięziony

Nie mogę się ruszać, dlaczego staję się cięższy?
Kiedy jestem w zakątku twojego serca, yeah
Pragnę cię dotknąć, ale jestem w tej czarnej ciemności
Wciąż usadawiam się w tym samym miejscu, w tym miejscu yeah

Coraz bardziej i bardziej zostaję zapomniany wewnątrz ciebie
Wewnątrz tej miłości, która ciągle się błąka
Och jestem uwięziony, jestem uwięziony

#Staję się zmęczony, chyba śnię samotnie
Czy mocno mną potrząśniesz i obudzisz mnie, obudzisz mnie?
Jestem uwięziony, jestem uwięziony
Tracę samego siebie, bez ciebie nie pamiętam nawet swojego imienia
Czy teraz wypuścisz mnie ze swojego wnętrza, wypuścisz mnie?
Jestem uwięziony, jestem uwięziony
Jestem uwięziony, och jestem uwięziony och

Ty i ja, stajemy się inni
W twojej niekończącej się chciwości chciwości
Jestem porzuconym ptakiem wewnątrz małej klatki nazwanej twoim imieniem
Nie mogę nawet odlecieć yeah

Staję się coraz i coraz bardziej słabszy wewnątrz ciebie
Wewnątrz tej miłości, która ciągle się błąka
Och jestem uwięziony, jestem uwięziony

#

Jestem uwięziony, och jestem uwięziony

Chcę cię zapomnieć (chcę cię zapomnieć)
Chcę odlecieć (chcę odlecieć)
Chcę cię puścić (chcę cię puścić)
Chcę być wolny (chcę być wolny)

# x2

Jestem uwięziony och och och

angielskie tłumaczenie pop!gasa

chińska wersja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...