Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry - 1-4-3 (I love you) 2013


Henry - 1-4-3 (Kocham cię)

Kiedy jesteśmy razem, mogę stwierdzić, tylko patrząc w twoje oczy
Kiedy wracam do domu, nie wiem co powiedzieć

#Wszystko co mówię wciąż jest takie niezręczne
Twoje sms'y wciąż są zbyt trudne
Otwieram słownik i otwieram raz za razem, chcę wiedzieć, chcę wiedzieć, nie wiem

##Wysyłam 143*
Wciąż nie potrafię wyrazić swoich uczuć słowami
Wysyłam 143, to nie jest tylko prosta gra numerami
Kocham cię 143, jesteś 486*
Wysyłam 143, jesteśmy tacy inni
Wysyłam 143, to wciąż jest trudne
To nie jest tylko prosta gra numerami 143

Moje serce łomoce tylko z powodu jednego słowa, co mówię?
Wyglądam źle, ponieważ ciągle źle to robię, proszę, poznaj moje serce, poznaj moje serce

#
##

Piszę 143 do dziewczyny, którą najbardziej kocham
Kiedy rozmawiam z przyjaciółmi
Och chełpię się i yeah przechwalam
Wy nie znacie takiej miłości
Nawet jeśli nie robimy planów, nawet jeśli mówimy innymi językami
Ona jest go girl**, która pojawia się w znanych mi miejscach

Wysyłam 143
Nie potrafię wyrazić swojego serca
Wysyłam 143, to nie jest tylko prosta gra numerami
Kocham cię 143, jesteś 486
Wysyłam 143, jesteśmy tacy inni
Wysyłam 143, to wciąż jest trudne
To nie jest tylko prosta gra numerami 143

Woo 143 woo yeah yeah
To nie jest tylko prosta gra numerami

*143 - slang oznaczający I love you (kocham cię), cyfry oznaczają kolejno liczbę liter w tym wyrażeniu, 486 jest jego koreańskim odpowiednikiem
**niezwykle piękna, pewna siebie i szanowana dziewczyna, którą interesuje się wielu facetów

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...