Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Kim Hyun Joong - The reason I live 2013


Kim Hyun Joong - Powód, dlaczego żyję

Bezmyślnie tam stoją, nie będąc w stanie nic powiedzieć
To szalone uczucie, idziesz do mnie

Moje serce tak bardzo galopowało, że przez chwilę śmiałem się jak głupiec
Właściwie, czuję tak wiele bólu, że nie jestem w stanie dla nikogo otworzyć swojego serca

Naprawdę to zrobiłaś, naprawdę pokonałaś taką jak ja osobę
Moja jedna i jedyna osoba, która sprawiła, że nie jestem w stanie mówić

Powód, dlaczego żyję to ty, tylko ty
Wszyscy mi mówili, że nie mogę i naprawdę nie powinienem z tobą

Kiedy mocno ściskałaś moją dłoń, czułem powód, dlaczego żyję
Żyję i żyję, powód, dlaczego żyję to ty

Zwiększyła się tylko liczba moich westchnień, codziennie naciskają moje serce
Nie ma cię przy mnie, więc życie w ogóle nie jest jak życie

Najbliższy mojemu sercu dźwięk to twój głos
Powód, dlaczego żyję to ty, tylko ty

Wszyscy mi mówili, że nie mogę i naprawdę nie powinienem z tobą
Kiedy mocno ściskałaś moją dłoń, czułem powód, dlaczego żyję

Żyję i żyję, powód, dlaczego żyję to ty

Narodzony jako mężczyzna, przez całe moje życie
Nigdy nie zwiesiłem nisko głowy, ale dziękuję ci, że jesteś sobą

Powód, dlaczego żyję, powód, dlaczego żyję to ty, tylko ty
Wszyscy mi mówili, że nie mogę i naprawdę nie powinienem z tobą

Łzy w twoich oczach mówią mi żyjmy żyjmy żyjmy
Powód, dlaczego żyję

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...