Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

FT Island - A name called love 2008


FT Island - Imię nazywane miłością 

To się nazywa miłość, imię, którym cię nazywam 
To imię, które pozostanie nawet, gdy cały świat zostanie wymazany
To się nazywa miłość, imię, którym cię nazywam, jedyne dla mnie na tym świecie 
To imię, którym cię nazywam
To się nazywa miłość 
Imię, którym mnie nazywasz
Imię osoby, która zawsze będzie przy tobie  

Znasz, znasz moje serce, wiesz jak bardzo cię kocham 
Jedyna, którą mogę zobaczyć nawet z zamkniętymi oczami to ty 
Znasz, znasz moje serce, w twoich opiekuńczych oczach jestem tylko ja 

To się nazywa miłość 
Imię, którym cię nazywam
Imię tylko dla jedynej osoby na tym świecie 
To się nazywa miłość  
Imię, którym mnie nazywasz , imię osoby, która na zawsze będzie przy tobie  

Chodźcie z nami 
Jesteś światłem mojego życia, które rozjaśniło moją ciemną ścieżkę 
Jedyna dla mnie 
Jesteś tatuażem w moim życiu, tatuaż mojej miłości, którego nie mogę usunąć 
Jesteś zapachem w moim życiu, jesteś zawsze numerem jeden w moim życiu
Racja, rozśmieszasz mnie 
Jestem zawsze przy tobie 
Nie zapomnij tego 

To się nazywa miłość 
To imię, którym cię wyryłem
Jesteś głęboko zaznaczona w moim sercu 
To imię, którym cię nazywam
To się nazywa miłość 
Imię, pod którym będziesz mnie pamiętać
Będę osobą, która będzie z tobą, gdy twoje oczy będą zamknięte 

To się nazywa miłość
Imię, którym cię nazywam, imię dla jedynej osoby na tym świecie 
To się nazywa miłość, imię, którym mnie nazywasz, imię osoby, która zawsze będzie przy tobie 
Pojawią się wyzwania, ale jak długo jesteś ze mną, mogę iść gdziekolwiek 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...