Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

FT Island - Even for 1 minute and 1 second 2008


FT Island - Nawet przez 1 minutę i 1 sekundę 

Musiałem nie wiedzieć, jak bardzo cię kochałem 
Twoje puste miejsce teraz mnie rani 
Musiałem głupio oszczędzać te słowa 'Kocham cię' 
Które dławią mnie głęboko w gardle 
Jeśli cię tutaj nie ma, jeśli nie ma cię obok mnie, zatem nie ma powodu by żyć 

Dlaczego nie wiesz, że nie mogę żyć 1 minuty, 1 sekundy bez ciebie? 

Gdzie pójść, żeby cię znaleźć, jak cię z powrotem sprowadzić? 
Nie zostawiaj mnie, proszę, błagam, wróć do mnie 
Jeśli cię tutaj nie ma, jeśli nie ma cię obok mnie, zatem nie ma powodu by żyć 

Dlaczego nie wiesz, że nie mogę żyć 1 minuty, 1 sekundy bez ciebie? 

Tak długo jak tu jesteś, tak długo jak jesteś obok mnie, nic innego się nie liczy 

Wróć do mnie, żebym mógł zużyć całą moją miłość i czas na ciebie 
Jeśli to ty, jeśli to na ciebie, będę wiecznie czekał 

Nawet jeśli zranisz moje serce tysiąc, milion razy 
Mam się dobrze, mam się dobrze  
Jeśli to ty (whoa whoa whoa) jeśli to ty 
(La la la la) jeśli to ty 

angielskie tłumaczenie JpopAsia, soompi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...