Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

FT Island - Love is 2008


FT Island - Miłość jest 

Yeah panie i panowie, miłość jest 

#Miłość jest czymś, co mówisz patrząc komuś w oczy 
Czymś, co wysyłasz do czyjegoś serca 
Mam nadzieję, że też staniemy się jak miłość

Miłość jest dziecinna jak bajka 
Ale wciąż jest słodka jak cukierek 
Mam nadzieję, że nasza miłość będzie trwać wiecznie 

Jesteś dla mnie piękna, jesteś dla mnie taka piękna 
Sposób w jaki wali moje serce, jestem pewny, że to miłość 
Jesteś dla mnie piękna, jesteś dla mnie taka piękna 
Anioł, który zstąpił z nieba, myślę, że taka jesteś 

Twoje krótko ścięte włosy, i twoje okrągłe oczy 
Piękna jak lalka, jesteś moją miłością 

Miłość to uczucie latania nad chmurami 
Czymś, co jest ciepłe jak światło słoneczne 
To uczucie, jestem pewien, że też możesz je poczuć 

Miłość może uczynić mnie tak świetnym jak główny bohater kreskówki 
Ty też jesteś moją własną księżniczką 

Jesteś dla mnie piękna, jesteś dla mnie taka piękna
Chcę zawsze trzymać twoją piękną rękę
Jesteś dla mnie piękna, jesteś dla mnie taka piękna
Jak książę na białym koniu, będę czuwał nad tobą

Podczas tych chwil, które z tobą tworzę
Jestem tak bardzo zachwycony jak śniące dziecko

Miłość jest ciepła jak uścisk mamy
Komfortowa jak lekki sen
Wiesz? To powód dlaczego cię spotkałem

Miłość jest naiwna jak dziecko
I czysta jak anioł
Dla mnie też taka przyszła

#

Miłość jest dziecinna jak bajka 
Ale wciąż jest słodka jak cukierek 
Nasza miłość, na zawsze 

Mam nadzieję, że nasza miłość będzie trwać wiecznie

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...