Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

One Ok Rock - The beginning 2012


One Ok Rock - Początek 

Tylko daj mi powód 
Aby moje serce dalej biło  
Nie martw się, jest bezpiecznie, tutaj w moich ramionach 
Gdy świat wokół nas się rozpada 
Wszystko, co możemy zrobić to trzymać się, trzymać się 

Chwyć moją dłoń
I sprowadź mnie z powrotem, yeah 

Zaryzykowałbym wszystko jeśli to dla ciebie 
Szepczę w noc 
Mówiąc sobie, że to nie mój czas i żebym się nie poddawał 
Nigdy wcześniej się nie postawiłem
Ale rzecz, z której nawet nie mogę zrezygnować 
Nie mogę puścić tej dłoni, którą trzymam 

Więc wstań, wstań (po prostu muszę biec) 
Obudź się, obudź się (tylko powiedz mi jak mogę) 
Nigdy się nie poddawać 
To jest tak bolesne jak szalone

#Tylko powiedz mi dlaczego dziecinko 
Mogą  nazywać mnie szaleńcem 
Za mówienie, że będę walczył, aż nie będzie więcej 
Wybiórczy blask w twoim oku, które posiada w sobie smutek jest prawie uczuciem ponaglenia, prawda? 
Oślepiony nie widzę końca 
Więc, gdzie mam zacząć? 

Nie mów ani słowa, mogę cię usłyszeć 
Cisza pomiędzy nami 
Tylko odzwierciedla jakby nic nie było
Wezmę tę szansę, więc w ten sposób uczynię cię moją 
Rzecz, która nie może być ukryta, udając jakby była udekorowana 

Więc wstań, wstań (po prostu muszę biec) 
Obudź się, obudź się (tylko powiedz mi jak mogę) 
Nigdy się nie poddawać
Nawet jeśli przez smutek i ból

Tylko daj mi powód 
Aby moje serce dalej biło  
Nie martw się, jest bezpiecznie, tutaj w moich ramionach 
Myślę, że to się rozpada, płacze i upada, i to właśnie zakwitło 
Więc oślepiony nie widzę końca 

Spójrz jak daleko zaszliśmy
Ból, od którego nie mogę uciec
W tym tempie, wciąż nie mogę nawet tego zakończyć moimi gołymi rękami
Nawet jeśli omal nie umrę, nawet jeśli omal się nie rozpadnę, wciąż nie ma końca w zasięgu mojego wzroku
Więc, gdzie mam zacząć?

Mocno to chwyciłem, wiec nigdy tego nie stracę
Bo jeśli otworzę moje dłonie, wtedy to po prostu ucieknie z mojego uchwytu
Nie było nic, przez co mógłbym ciebie stracić, która po protu porzuciłaś dla mnie swój nałóg

#

Spójrz jak daleko zaszliśmy
Ból od którego nie mogę uciec

W tym tempie, wciąż nie mogę nawet tego zakończyć moimi gołymi rękami
Nawet jeśli omal nie umrę, nawet jeśli omal się nie rozpadnę, wciąż nie ma końca w zasięgu mojego wzroku
To w końcu się zaczyna...

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...