Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 czerwca 2013

Bumkey feat. E-Sens - Bad girl 2013


Bumkey feat. E-Sens - Zła dziewczyna

Yeah opowiem wam o tej jednej dziewczynie, którą znam
Ona jest złą dziewczyną (zła dziewczyna)
Ona łamie serce i bawi się moim serce

Ostatniej nocy, zaglądałem ci przez ramię
I kradłem spojrzenia
Nie odebrałaś swojego dzwoniącego telefonu
Już wiem
Kiedy minie ta ciemna noc
Wrócisz do niego
Zanim rozświetli się poranek
Muszę pozwolić ci odejść nie nie nie nie

Leżysz koło mnie jak moja kochanka
Jesteśmy razem tylko do jutrzejszego poranka
Okazujesz odrobinę zakłopotania
Kilka godzin później, pewnie pójdziesz do niego i będę twoim byłym
Obok doświadczonej ciebie, stanę się dzieckiem
Uśmiechasz się i zsuwasz ręcznik, który masz na sobie
Mój oddech się zatrzymuje

Dziecinko, jesteś moją królową
Moim wszystkim
Nie mogę dnia bez ciebie przeżyć

Wiem, że nie powinniśmy tego robić
Ale ciągle w tobie tonę

#Jesteś taką złą dziewczyną
Och zła dziewczyna
Uzależniłem się od ciebie

(Taki od ciebie uzależniony)

##Ponieważ jesteś taką złą dziewczyną
Zła zła dziewczyna
Chcę przestać z tą szaloną miłością

###Taka taka niebezpieczna
Taka niebezpieczna (taka niebezpieczna)
Taka taka niebezpieczna
Taka niebezpieczna

####Jesteś taką złą dziewczyną
Zła zła dziewczyna
Nigdy nie oprowadzaj mnie do płaczu

Pomóż mi
Kilka razy sobie obiecałem
Ale nie wiem, dlaczego ciągle wracam

Jak dziecko
Błąkam się dookoła, szukając cię

Z upływem czasu coraz bardziej wariuje
Powinienem dać sobie z tobą spokój
W pewnej chwili przyzwyczaiłem się do twojego zapachu
Ale powinienem to wymazać

Dzwoni twój telefon
Znowu uspokajam swój oddech
Wciąż moje ciało dotyka twojego
Pytasz się jego, który nic nie wie
Kiedy jutro się spotkacie, jakby nic się nie stało
Jak mam się czuć, leżąc koło ciebie?
Udawałem, że śpię i podsłuchiwałem
Kim jest ten głupiec pomiędzy nami?
Nie jestem nawet szczęśliwy, więc dlaczego nie mogę tego zostawić?
Ona nie jest miła, ona nie jest elegancka
To nie jest nawet drama klasy B
Ona jest jedyną, która wszystko wie, ale zachowuje się zupełnie naturalnie
Bycie odurzonym jest niebezpieczne
Kiedy nadejdzie jutro, zmienisz się w normalną dziewczynę
Jedynym smutnym w tym związku jestem ja

#

(Taki od ciebie uzależniony)

##
###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...