Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 czerwca 2013

2BiC feat. Hareem, Hotoo - Return 2013


2BiC feat. Hareem, Hotoo - Powrót

Halo? Myślę, że mam straszne przeziębienie (kaszel)
Pierwszy się położę, dobranoc
Halo? Hej, śpisz? Chodźmy do klubu!

Dla par w długim związku, ściana "mam ciebie dość" jest zbyt wysoka
Dlaczego wszystkie dziewczyny na ulicy wyglądają tak ładnie?

Bezsensownie udaję, że jestem zajęty i unikam twoich telefonów
W moim telefonie są wiadomości od innej dziewczyny
"Co robisz? Masz coś do zrobienia?" jedyne słowa, żeby ją podrywać

#Kiedyś czułem się jakbym posiadał świat, tylko mając ciebie
Kiedyś nie spojrzałbym na nikogo innego
Ale dlaczego taki jestem? W czym jest problem?
Tęsknię za naszą przeszłością

Para w długim związku, oznacza, że będą mieli siebie dość
Bez początkowej pasji, staje się leniwie
Nasze porażki stają się niebezpieczne, potrzebujemy szybkiej poprawy
Teraz przyzwyczaiłem się do jej oczu
Jej styl teraz jest taki typowy
Wciąż jest taka sam, potrzebujemy wydobrzeć

W tajemnicy poszedłem do klubu i byłem zszokowany, widząc twoich przyjaciół
Bezwiednie zacząłem się ukrywać, chyba nie jestem typem grzesznika

Na wypadek gdybyś zobaczyła pieczątkę z klubu, nałożyłem koszulę z długim rękawem
Naprawdę bardzo się starałem, na wypadek gdybyś szybko zobaczyła
Dzisiaj też jestem naprawdę zmęczony, chcę wracać do domu

#

Hej, naprawdę cię lubiłem
Ale ponieważ się zmieniłaś
Nie mam ci nic do powiedzenia
Nie mogę żyć bez ciebie
Nie mogę się bez ciebie uśmiechać dziecinko
Wiem, że cię kocham, więc sam jestem tym sfrustrowany

Też cię kocham, ale ponieważ jesteś przy mnie, nic nie czuję
Tylko dzisiaj się zabawię, naprawdę obiecuję
Jutro do ciebie wrócę

Mężczyźni ochładzają się, kiedy kobiety stają się bardziej żarliwe
Odpychanie i przyciąganie staje się takie męczące, takie trudne
Biegnę sprintem na 100 metrów, kiedy ty jesteś długodystansowcem

Ciągle wieje wiatr
We mnie też wieje wiatr*

*po koreańsku wieje wiatr oznacza też zdradzać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...