Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 czerwca 2013

4Minute - Is it poppin'? 2013


4Minute - Laski są gorące?
tłumaczenie tego zwrotu nastręczyło mi wiele trudności, koreański tytuł w dosł. tłumaczeniu brzmi How's the water?, które jest slangowym określeniem, oznaczającym czy dziewczyny w klubie są gorące?, tłumaczenia ang. wersji tytułu nie jestem pewna, może coś jak dają czasu, dlatego przekładam z oryginału

Wariuję
Halo?
Wariuję
Halo?

#Ok to 4Minute
Natychmiast przyprowadź teraz ten swój duży tyłek*
Jeszcze jeden raz, to 4Minute
Natychmiast przyprowadź teraz ten swój duży tyłek

Mam 50 nieodebranych połączeń, moja ręka zaraz odpadnie
Głowa mnie boli i staje się trochę goręcej
Dlaczego robisz to za każdym razem, kiedy pijesz? Po prostu już przestań
Tak bardzo lubisz imprezować? Nie puszczę tego płazem

##Mówisz, że mnie kochasz, ale dlaczego nie znasz mojego serca?
Co zrobię z moją zranioną dumą?
Płyną łzy i słucham tylko smutnych piosenek
Czuję się żałośnie, po prostu rób to, na co masz ochotę

###Hej chłopcze, hej chłopcze, laski są tam gorące?
Jak możesz o mnie nie myśleć?
Hej chłopcze, hej chłopcze, tak bardzo lubisz imprezować?
Nie martwisz się nawet o osobę, która na ciebie czeka?

####Laski są tam gorące? Są gorące? Jest tak świetnie?
Tylko patrz, tylko patrz, będziesz tego żałować
Laski są tam gorące? Są gorące? Podobają ci się dziewczyny?
Idź teraz do domu, już jest po północy

Jest druga nad ranem i tak jak twój telefon, który już jest wyłączony
Pewnie odłożyłeś an bok zaufanie w naszym związku
Nawet jeśli to mówię, będziesz po prostu próbował się nad tym prześlizgnąć
Jaki w tym sens? Jestem zbyt zirytowana, teraz to pożegnanie

##
###
####

Jestem smutna, cierpię przez ciebie

#

*to jest ta kontrowersyjna linijka ze słowem ass, które zostało zmienione na sass

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...