Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

Yang Yoseob & Cube Girls - Perfume 2013

pełne audio pod tłumaczeniem


Yang Yoseob & Cube Girls - Perfumy

Czuje to w wietrze, delikatny zapach jest dobry
Jakbym był przyciągany przez magnes, ciągle mnie przyciągasz

Też lubię tę chwilę, dlaczego tak bardzo mnie przyciągasz?
Moje serce wali, elektryzująco

1 minuta, 1 sekunda każdego dnia, czuję jakbym był opętany, ciągle jestem do ciebie przyciągany
Perfumy, które rozeszły się w tym pokoju, sprawiają, że wariuję od czubka swojego nosa

Nawet twój śmiech jest pachnący, jak kwitnący piękny kwiat
W ten sposób, w ten sposób, dwa raz tyle, nigdy nie przestanę

Jesteś moją jedną i jedyną gwiazdą, moja słodka, moja wyjątkowa
Upijam się twoim zapachem

Dziecinko, pragnę cię dziewczyno, moja przemiła, moja wyjątkowa
Nieznacznie na twoich drżących ustach

#Pragnę cię pocałować, wzlecieć, czuję jakby mógł latać
Zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze x2
Chwycę twoje dłonie i wzlecę do nieba powyżej chmur
Zawsze zawsze zawsze zawsze zawsze x2

Co to za woń?
Twój dobry zapach łaskocze mój nos
Dlaczego jest taki dobry? Pachnie jak słodka lawenda
Za każdy razem kiedy cię widzę to coś nowego
Gdzie sięga twój urok? Chłopcze
Utknęłam, zostałam przez ciebie oczarowana
Jestem na końcu

Twoje oczy, twój nos, twoje usta, czarują mnie, trzepoczące, woń
Nie patrz na mnie tymi oczami, ale też nie odchodź daleko

W tą dobrą noc, dzisiaj wydajesz się nawet bardziej wyjątkowa
W ten sposób, w ten sposób, dwa raz tyle, nigdy nie przestanę

Jesteś moją jedną i jedyną gwiazdą, moja słodka, moja wyjątkowa
Upijam się twoim zapachem

Dziecinko, pragnę cię dziewczyno, moja przemiła, moja wyjątkowa
Nieznacznie na twoich drżących ustach

Gwiazdy na niebie, wiejący wiatr
Ta trzepocząca chwila - nie może trwać na zawsze?
Teraz dokładnie tak, tak jak stoimy naprzeciw siebie
Z twoim słodkim zapachem

Jesteś moją jedną i jedyną gwiazdą, moja słodka, moja wyjątkowa
Upijam się twoim zapachem

Dziecinko, pragnę cię dziewczyno, moja przemiła, moja wyjątkowa
Nieznacznie na twoich drżących ustach

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...