Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

Electroboyz & Park Soo Jin - Feeling nervous 2013


Electroboy & Park Soo Jin - Czuć się zdenerwowanym

#Na pewno wyjadę w góry i nad ocean
Szczęśliwie nucąc
To miejsce, do którego idziemy, trzymając się za ręce
To raj, jestem naprawdę zdenerwowana

Co ze mną nie tak? Dlaczego nie jestem sobą?
Gdzie podział się ten niesławny playboy z Yuksam dong*?
Właściwie to denerwuje się jak Taesu z Sandglass** (Czy jestem teraz zdenerwowany?)
Jestem liderem Elec*** (Maboos), który nie denerwuje się nawet pięć minut przed transmisją na żywo
Ale kiedy stoję przed tobą, trzęsę się jak topola
Na wypadek gdyby moje drżące serce zostało zauważone
Na wypadek gdyby moje nieśmiałe serce zostało zauważone, zachowuję się bardzo ostrożnie, ale
Chyba zbyt trudno ukryć moje uczucia
Co zrobię? Rytm mojego serca jest coraz szybszy
Minęło hip hop i weszło w muzykę elektroniczną
To zbyt szybko, och atak serca

##Na pewno wyjadę w góry i nad ocean
Myśląc o zabawie i bieganiu naokoło sprawia, że jestem podekscytowana
Ta ścieżka, którą razem idziemy, trzymając się za ręce
Dlaczego jest tak dobrze?

#

Nie wypiłem nawet kropli alkoholu
Ale już kręci mi się w głowie - dlaczego jesteś taka ładna?
Sprawiasz, że moje serce dlaczego tak płonie
I więzisz mnie wewnątrz mnie - zgubiłem drogę
Dzisiaj jest taka dobra pogoda
Ale dlaczego denerwuje się przy tobie, drżę
Jak przerażając rolllecoaster
Jestem pod wpływem twojego zaklęcia, które rzuciłaś w jednej chwil
Witaj, mój piękny szmaragdzie
Co to za tajemnicze elektryzujące uczucie
Moje serce galopuje
Jąkam się

##
#

Jak dostałaś całe moje serce?
Jesteś moją jedną i jedyną, moja cenna

##
#

*okręg w Seulu
**może to postać z jakiejś bajki albo filmu, Sandglass dosł. tłum. Piaskowy Zamek
***skrót od Electroboyz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...