Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 maja 2013

UV feat. Sung Hoon - Because of you

Uwaga - spoiler do klipu, czytać dopiero po obejrzeniu! ;)

Taka uwaga co do MV: w pewnym momencie jeden z bohaterów znajduje dowód dziewczyny, patrzy na niego i zaczynają się kłócić - radzę tutaj zwrócić uwagę na pokazany numer, w Korei druga część cyfr rozpoczyna się 1 (dla mężczyzn) i 2 (dla kobiet), reszty na pewno się domyślicie^^


UV feat. Sung Hoon - Z twojego powodu

Jesteś jak duża, wygodna kanapa
Jesteś piękna dziecinko dziecinko jesteś taka świetna
Twój zapach ciągle stymuluje mój nos i mózg

#Pierwszy cię zawołałem
Wydałem na ciebie pierwszą forsę
Chcę się z tobą ożenić
Och dziecinko proszę, po prostu się odwróć

#Pierwszy cię zawołałem
Wydałem na ciebie pierwszą forsę
Nie możesz nigdzie pójść
Kto może jej dotknąć?

###Z twojego powodu zarabiam pieniądze
Z twojego powodu znoszę kpiny
Nawet kiedy upadłem w wiatr i deszcz
Nawet jeśli świat mnie opuści

####Z twojego powodu zaciskam pięści
Z twojego powodu noszę ten ból
Woo hoo ha ha będę żył, śmiejąc się
Woo hoo ha ha będę żył z tobą

Przestanę przeklinać, przestanę pić
Przestanę spotykać się z kobietami, nie będę gwałtowny
Roztrzaskam wszystkie moje złe nawyki
Do śmierci, tak, obiecuję ci
Moja miłość będzie dwa razy taka

#
##
###
####

Z twojego powodu zostawili mnie wszyscy przyjaciele
Z twojego powodu wypadły mi wszystkie włosy
Z twojego powodu wziąłem nawet pożyczkę
Żeby cię wspierać
Ale jednak jestem szczęśliwy z twojego powodu

###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...