Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 maja 2013

Lee Hyori - Miss Korea 2013


Lee Hyori - Miss Korea

Hej śliczna pani w tym szklanym zwierciadle
Czy coś jest nie tak? Wyglądasz na zmęczoną

Czy jesteś zmęczona byciem pośród wielu innych imion?
Czy twoja pewność siebie zmniejszyła się z powodu twojej niejasnej przyszłości?

Nie chcę się trzymać i płakać z powodu czegoś tak małego
Jak wiosenna iluzja, która zniknie, kiedy się obudzę

#Ponieważ jestem Miss Korea
Jestem najlepszą dziewczyną na świecie
Każdy może się we mnie od razu zakochać
Ponieważ jestem Miss Korea

##Ponieważ jestem Miss Korea
Jestem najwspanialszą dziewczyną na świecie
Każdy może być zaskoczona, kiedy się dowie
Ponieważ jestem Miss Korea

Czy torebka od projektanta sprawi, że będę lśnić?
Czy będę w stanie zrobić cokolwiek zechcę, jeśli stanę się śliczna?

Nie chcę się trzymać i płakać z powodu czegoś tak małego
Jak wiosenna iluzja, która zniknie, kiedy się obudzę

#
##
#
##

Czy oczy innych są tak ważne?
Czy masz wrażenie, że to twoja wina, kiedy coś pójdzie źle?
Nie, to nie tak, chodź tutaj, będzie dobrze
Jesteś Miss Korea

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...