Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 maja 2013

2PM - Come back when you hear this song 2013


2PM - Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę

Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę
Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę

Nie wiedziałem, kiedy byłaś ze mną
Nie wiedziałem nawet kiedy odeszłaś
Ale z upływem czasu w końcu sobie uświadomiłem

Nie ważne kogo spotkałem
Ciągle o tobie myślałem
Więc ciągle się bałem
Ponieważ pozwolenie ci odejść wydawało się być błędem

#Co zrobię? Po tym całym czasie
Żałuję, że pozwoliłem ci odejść
Nie jestem tak pewny, że mogę zmienić twoje zdanie po tym jak sprawiałem, że płakałaś, ale
Daj mi jeszcze jedną szansę

##Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę
Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę
Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę
Gdziekolwiek jesteś, z kimkolwiek jesteś

###Przepraszam, więc wróć
Żałuję, więc wróć
Wróć, kiedy usłyszysz tą piosenkę
Gdziekolwiek jesteś, z kimkolwiek jesteś

Jak daleko odeszłaś?
Czy twoje serce już zawróciło?
Twoje serce, które przeze mnie cierpiało
Czy stwardniało?

#
##
###

Dziecinko stop - wróć do mnie, wiesz, że mam tylko ciebie
Wiem, że źle zrobiłem, masz rację
Jak tylko mnie opuściłaś, tęsknota narastała i unosiły się emocje
Teraz znam tylko ciebie
Nie wiem, dlaczego nie powiedziałem tego przez ten cały czas
Przepraszam i kocham ciebie

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...