Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

SECRET - YooHoo 2013



Secret - YooHoo

Widziałam cię jedynie jako przyjaciela
Myślałam jedynie, że byłeś uroczy
Nie wiem dlaczego, nie wiem dlaczego
Ale przyciągasz mnie

Kiedy pocieszałeś mnie, gdy było mi ciężko
Kiedy słuchałeś moich historii
Może ty, kocham cię
Moje serce po troszku stawało się poruszone

#Jak jak jak powinnam ci powiedzieć?
Czy słyszysz mnie, że się zakochuję
Tylko ty jesteś w mojej głowie, ciągle za tobą tęsknię

Chyba cię kocham, yoo hoo
Widzę tylko ciebie, yoo hoo
Chcę się z tobą spotykać jak z ukochanym, a nie przyjacielem
Proszę, spójrz na mnie, yoo hoo
Już nie mogę tego znieść, yoo hoo
Bardziej niż wczoraj, bardziej niż dzisiaj, będę cię kochać jutro, och mój ukochany
Chcę tylko być twoją miłością

Żeby dobrze dla ciebie wyglądać
Kupiłam ubrania i przeszłam na dietę
Tak, chcę, och tak, chcę
Znasz moje serce?

Co jeśli cię stracę?
Co jeśli mnie nie lubisz?
Może ty, kocham cię
Mam tak wiele myśli, nie mogę zasnąć

#

##Chyba cię kocham, yoo hoo
Widzę tylko ciebie, yoo hoo
Chcę się z tobą spotykać jak z ukochanym, a nie przyjacielem
Proszę, spójrz na mnie, yoo hoo
Już nie mogę tego znieść, yoo hoo
Bardziej niż wczoraj, bardziej niż dzisiaj, będę cię kochać jutro, och mój ukochany

Chcę chwycić twoją dłoń
I iść tą ulicą razem z tobą
To tylko ty, naprawdę, teraz chcę ci powiedzieć
Mówię to szczerze, naprawdę, proszę, poznaj moje serce
Chcę cię zawsze chronić
Być przy tobie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...