Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

SECRET - Daddy long legs 2013


SECRET - dosł. Tatuś długie nogi (tajemniczy darczyńca)

W mojej dalekiej pamięci
Była osoba, która wydawała się być większa niż ktokolwiek na świecie

Tatuś długie nogi
Pocieszałeś mnie, kiedy płakałam
Tatuś długie nogi
Zawsze w tym samym miejscu

#Wszystko co znałam, to cała twoja miłość (cała twoja miłość)
Zawsze mnie chroniłeś
Wszystko co robisz, jest dla mnie (wszystko dla mnie)
Wiedziałam, nawet jeśli tego nie powiedziałeś

Miękko opieram się o twoje szerokie ramiona
Stamtąd widzę szeroki świat

Tatuś długie nogi
Deliktanie klepałeś mnie po głowie
Tatuś długie nogi
Zawsze w tym samym miejscu

#

Dziękuję ci, ponieważ to ty (na zawsze)
Mój jeden i jedyny na tym świecie (moja miłość)

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...