Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

SECRET - Only U 2013


SECRET - Tylko ty

Kiedyś nie byłam w stanie oglądać strasznych filmów
Ale teraz mogę sama iść uliczką przed swoim domem
Słabe światło latarni sprawia, że wilgotnieją mi oczy
Jak moje serce, nie widzę wszystkiego
"Kocham cię, tęsknię za tobą"
Tylko twój głos kręci się przy moich uszach
Teraz przyzwyczaiłam się do tego samego rodzaju miłości codziennie

"Co robisz? Jadłaś już?"
Już nikt nie zadaje mi tych codziennych pytań
Chyba dlatego, że to byłeś ty, to byłeś ciekawy wszystkiego, co mnie dotyczy
Teraz chyba w końcu weszłam do twojego serca
Wtedy nie wiedziałam, że to była miłość
Kiedyś mówiłem, że tylko słysząc moje imię byłeś szczęśliwy
Kiedyś płakałeś i śmiałeś się tylko słysząc mój oddech
"Nie mogę cię zapomnieć, nie zapomnę cię"

#Tylko ty, tylko ty
Nie wiedziałam co to znaczy, kiedy byłeś przy mnie
Dlaczego wtedy nie wiedziałam? Dlaczego nie wiedziałam?
Dlaczego teraz tak cierpię?

Tylko ty, tylko ty
Zawsze ciepło na mnie patrzyłeś
Twój uśmiech, twój wygląd
Już nigdy więcej tego nie zobaczę, ale
Wciąż za tobą tęsknię

Tak jak zawsze, tak jak inne rozstania
Będzie trochę boleć, ale to minie
Ale nie dla ciebie - nie mogę tego wyrazić
Wciąż uderzam w moje okrutne serce
To duszące uczucie nie odejdzie
Nie mogę nawet napić się łyka wody
Czuję się taka pusta, nie czuję się sobą
Chyba bez ciebie jestem niczym
Wciąż jestem taka sama jak zawsze
Moja głowa, moje serce, mój czwarty palec
Ale najważniejsze, ciebie tutaj nie ma
Nie mam nawet twojego numeru, żeby poprosić cię, żebyś wrócił

"Czas wszystko leczy"
Nawet te słowa, które chce usłyszeć, więc czekam
Wszystko co musisz zrobić to wrócić, ponieważ wszystko inne jest takie same
Przynajmniej daj mi szansę dać ci tak wiele, jak otrzymałam

#

Tak jak powietrze jest takie naturalne
Chyba nie wiedziałaś, że byłeś przy mnie
Chyba byłam szalona, chyba naprawdę byłam głupia
Chcę tylko cofnąć czas

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Te słowa ciągle pojawiają się w moim sercu
Wiem, że jest za późno, wiem, że cię nie ma
Tak żałuję

Tylko ty, tylko ty
Teraz w końcu uświadomiłam sobie twoją miłość
Będę pamiętać, będę to cenić
Te chwile, kiedy byłeś przy mnie
Wciąż za tobą tęsknię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...