Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

SECRET - B.O.Y. (Because of you) 2013


Secret - Przez ciebie

To dobry poranek, jak się masz?
Dzisiaj znowu zdecydowałam się na wymuszony uśmiech

Jakbym wszystko zapomniała, jakby wszystko było w przeszłości
Mówię słowa, których nie mam na myśli - mam się dobrze, dobrze sobie radzę

#Nawet kiedy mija czas
Wspomnienia nie zblakną, nie zostaniesz wymazany
Może wciąż nie dać sobie z tobą spokoju

##Przez ciebie
Wciąż tak żyję przez ciebie
Nigdy nie wiedziałam
Wtedy nie wiedziałam, że (mój ukochany)
Nie mogłam cię zapomnieć

###Ooch ooch ooch ooch
Narah narah ooch ooch ooch
Ooch ooch ooch ooch
Przez ciebie

####Ooch ooch ooch ooch
Narah narah ooch ooch ooch
Ooch ooch ooch ooch

Na moją wychudzoną twarz odbitą w lustrze
Dzisiaj znowu próbuję nałożyć trochę jasnego makijażu

Rozglądam się i wszędzie są twoje ślady
Bez niczyjej wiedzy ciągle płyną łzy

#
##

Myślałam, że łatwo mogę dać sobie spokój z takim jak ty facetem
Myślałam, że łatwo mogę znaleźć inną miłość
Próbowałam być zdeterminowana i mówić, że wszystko jest w porządku, ale
(Nie nie nie) wciąż cierpię

Żeby cię wymazać, usunęłam twoje zdjęcia
Próbowałam robić plany i spotykać się z przyjaciółmi
Po upływie dnia myśli o tobie się odsunął
Ale wspomnienia zbliżają się o dzień
Chyba nie mogę cię zapomnieć

Przez ciebie
Więc wciąż tak żyję przez ciebie
Nigdy nie wiedziałam
Kochałam cię na zabój (mój ukochany)
Teraz pozwalam ci odejść

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...