Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 maja 2013

T-ARA N4 - Can we love 2013


T-ARA N - Czy możemy kochać

Czy możemy kochać, czy możemy kochać
Czy możemy kochać, czy możemy kochać

On się kłania i wita mnie
Ten facet lśni już od naszego pierwszego spotkania
Jest jak dżentelmen, ale ma też dziką stronę
Jest w moim wieku, ale jest raczej miły

M I Ł O Ś Ć - to idealna pogoda dla nas, żebyśmy byli zakochani
Słodka miłość, mój wzór do naśladowania
Za każdym razem kiedy cię widzę, moje serca wali

x2
#Rub dub rub dub, czuję jakbym mogła wzlecieć
Nikt nie może mnie powstrzymać, ta osoba jest moją miłością
Dałeś mi galopujące serce jako prezent
Moje plecy są ciepłe i czuję się pełna - to jest niebo

##Czy możemy kochać - przy naszym pierwszym spotkaniu
Czy możemy kochać - już byliśmy zakochani
Jesteśmy różni od innych
Coś w nas jest inne
Jestem pewny tego uczucia
Wiem, że się zakochamy

Leczenie leczenie, jesteś moją receptą
Potrzebuję cię, kiedy jestem zmęczona
Nawet jeśli z daleka wszystko zwariuje
Modlę się, żebyś przybiegł do mnie

Idźmy razem i nućmy
Kiedy nakładamy na nasze twarze ogromne uśmiechy
Nigdy nie puszczajmy naszych dłoni
Nigdy nie umieszczaj innej osoby w twoim sercu

# x2
##

Chwila, w której po raz pierwszy cię zobaczyłem
Moje serce już wiedziało
Ta dziewczyna tam
Tam idzie moja dziecinka
Ona jest tą, ona jest piękna
Powiedz mi, że mnie kochasz
Czy możemy dzisiaj kochać

##
# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...