Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 maja 2013

Park Jung Min - Give me your heart 2012


Park Jung Min - Daj mi swoje serce

Bicie serca ziemi, które ujawnia swoje kły
Jak długo ta tragedia będzie sama się powtarzać?
Mam już dość

Księżyc i pustynia, przemijające wspomnienie
Jestem atakowany przez odległą przeszłość
Czy to moja kara z tamtego dnia?
Niech ktoś mi powie

Jeśli boisz się wyjść naprzód, chcę być twoim wsparciem
Ale nawet to pragnienie się nie spełni, och dlaczego?

#Och, światło, proszę, przetnij niebo o oświetl mnie
Och, głos, który woła twoje imię, proszę, niech cię dosięgnie
Chcę cię uratować przed zbliżającą się ciemnością
Chwyć moją dłoń, daj mi swoje serce

Samotne piętno kruszy się na ziemię
To przedziurawione serce musi być moje

Rumowisko, które minąłem
Nawet miłość czasami boli ludzi, więc się boimy
Chcę uleczyć wyniszczenie, któremu nie możesz stawić czoła
Jedno za drugim, mogę?

#

Pośród otaczającego hałasu miękki pocałunek
Nasza dwójka z pewnością potrafi razem odnaleźć szczęście
Nigdy nikomu nie pozwolę zabrać twoich marzeń
Więc proszę, powierz mojej opiece wszystko, co posiadasz

Och, światło, proszę, przetnij niebo o oświetl mnie
Och, głos, który woła twoje imię, proszę, niech cię dosięgnie
Chcę cię uratować przed zbliżającą się ciemnością
Chwyć moją dłoń, daj mi swoje serce
Chwyć moją dłoń, daj mi swoje serce

angielskie tłumaczenie jpoptranslations.tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...