Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 maja 2013

Lee Sora - The wind blows 2004


Lee Sora - Wieje wiatr

Wiatr wieje na moje smutne serce
Wije pusty krajobraz
Po tym jak ścięłam włosy i wracając do domu
Wylewam łzy, które cały czas mnie przepełniały

Niebo zostaje przemoczone
Zimne krople spadają na ciemną ulicę
Łączący się i podążający za mną deszcz wydaje się być daleko ode mnie
Wydaje się, że już przestał padać

Świat jest taki sam jak wczoraj i mija czas
Tylko ja sama tak się zmieniłam
Moje próżne życzenia, które rozproszyły się na wietrze
Znikają z tęsknotą

Wieje wiatr
W mroźnym powietrzu
Przypominam sobie przeszłe chwile
Obraz twoich pleców, stojących na końcu lata
Wydaje się być bardzo zimny
Myślę, że wiem to wszystko

Dni, które dla mnie były cenne i niespokojne, dla ciebie nie były inne
Miłość jest tragedią
Nie jesteś mój
Wspomnienia są inaczej napisane

Moje rozstanie z tobą przebiegło  bez żadnego pożegnania

Świat jest taki sam jak wczoraj i mija czas
Tylko ja sama tak się zmieniłam
Zgromadzone wspomnienia, które dla mnie były bezcenne
Nad moją głową wieje wiatr

Płyną łzy

angielskie tłumaczenie learnkoreanlp.com

wersja z dramy Monstar


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...