Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 maja 2013

Park Jung Min - Devil 2012


Park Jun Min - Diabeł

Ponad tą ścianą jest kolejna ściana
Ile jeszcze zanim będę mógł cię spotkać?

(Czy to jest dozwolone?)
Dla kogoś takiego jak ja
Żeby kochać drugą osobę
(Wznosić się ponad grzechy)

Nie mam zamiaru cię zranić...

#Proszę, pozwól mi wysłuchać twoje nadzieje
Codziennie codziennie
Chociaż pragnę żyć dla ciebie
Ach, ale jestem diabłem
Nic chcę zniszczyć twojej niewinności
Ale nie mogę się już powstrzymać

Nikt nie wie, co jest ukryte za moją maską
Nawet ty, jestem pewny, czujesz lęk

Świeci światło, ale gdzie jest wyjście?

#

Im bardziej pragnę, tym większa rodzi się tragedia
Ta granica, mogę ją zniszczyć?
Z tobą...

#

Nie chcę zniszczyć twojej niewinności
Ale nie mogę się już powstrzymać

angielskie tłumaczenie jpoptranslations.tumblr.com



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...