Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 maja 2013

Baek Ji Yong - Remember 2013


Baek Ji Yong - Pamiętam

Przestałam mówić
Straciłam swój śmiech
Jedzenie, które kiedyś lubiłam, już nie jest smaczne
Po co żyję?
Wszystko zapomniałam
Po tym jak wypiłam gorzką wodę rozstania

#(Nakładam ładne ubrania i wychodzę)
Łzy płyną bez końca
(Poprawiam makijaż i spotykam się z przyjaciółmi)
Czuję nieco goryczy

##Typowe smutne ballada wypływają na ulice
Jakby wiedziały jak się czuję, czynią to dla mnie trudniejszym
Te czułe i uśmiechające się pary na ulicy
Jakby wiedziały jak się czuję, sprawiają, że czuję się żałośnie

###Pamiętam cię, ciągle cię sobie przypominam
Opuściłeś mnie, wszystko było kłamstwem kłamstwem
Czuję pośpiech, czuję jakby moje serce miało wybuchnąć

Teraz cię wymażę, moje serce jest takie zmęczone
Chociaż wiem, że to tylko chwilowe
Zapomniałeś mnie, chociaż wiesz, że naprawdę zaczęłam cię nienawidzić

#
##
###

Dziękuję ci za dzisiaj
Pamiętam, myślę o tobie
Dzisiaj znowu o tobie myślę
Pamiętam, pojawiają się tylko głębokie westchnienia

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...