Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Lyn - We were in love 2004


Lyn - Byliśmy zakochani 

Słowa "tylko ciebie chcę" 
Obietnica, że będziesz mnie bronił 
Wyrzucasz to z beztroskim wyrazem twarzy 
Wiele dni patrzyłam tylko na ciebie 
Dzisiaj to wszystko mydlane bańki 
Ale jestem pewna, że będziesz się tylko niedbale uśmiechał 

#Naprawdę się lubiliśmy 
Naprawdę byliśmy szczęśliwi 
Nawet przeszliśmy przez trudne dni 

Proszę nie bądź taki 
Wciąż cię kocham 
Bardzo dobrze wiesz, że dzwonię, płacząc każdej nocy 
Nawet kiedy słyszę głos 
Choć teraz jest tak zimny jak głos nieznajomego 
Jak głupiec, wciąż nie mogę cię zapomnieć 
Tak po prostu 

Spotkanie, o którym wiedziałam od początku 
Spotkanie wypełnione poczuciem winy wobec niej 
Bezużyteczny egoizm, który rósł z dnia na dzień 
Chyba to była zbyt duża odpowiedzialność 
Domyślam się, że próbowałeś znaleźć jakieś oparcie
Już wiedziałam, że miałeś zamknięte serce 

#

Proszę nie bądź taki 
Wciąż cię kocham
Bardzo dobrze wiesz, że dzwonię płacząc każdej nocy 
Nawet kiedy słyszę głos
Choć teraz jest tak zimny jak głos nieznajomego
Jak głupiec wiąż mam nadzieję na twoje szczęście

Jeśli byłaby szansa, żebyś wrócił
Nie pozwoliłabym ci odejść
Będę się mocno trzymać twoich dłoni

Tak bardzo jak chciałeś
Tyle ile chciałeś
Wszystko, czego nie mogłam ci dać
Przepraszam, wybacz mi i zrozum
Proszę, spróbujesz zrozumieć mój egoizm, nawet do końca?
Jak głupiec, do samego końca ja...
Do samego końca
Przepraszam

angielskie tłumaczenie yeeun2grace 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...