Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Lee Min Ho - Without you 2013


Lee Min Ho - Bez ciebie

Rzeczy, których nie możesz wiedzieć, jeśli to nie jest miłość
Uświadomiłem to sobie, kiedy straciłem tą miłość
Uśmiecham się jak ty, robię minę jak ty i mówię jak ty

Rzeczy, których nie możesz wiedzieć, jeśli to nie jest pożegnanie
Uświadomiłem to sobie po tym pożegnaniu
Ponieważ jesteś inną mną, która głęboko wsiąkła w moje serce

#Bez ciebie, myślę o tobie
Bez ciebie, wciąż cię kocham
Bez ciebie, przy tobie
Bardziej niż w chwile, które razem spędziliśmy
Myślę o tobie i tęsknię za tobą
Za każdym razem, gdy oddycham
Zawsze jesteś w moim sercu
Więc nie jestem smutny

Rzeczy, które mogliśmy wiedzieć, jeśli to nie bylibyśmy my
Uświadomiliśmy to sobie, kiedy staliśmy się bardziej odlegli
Dni, które stworzyliśmy są dla mnie takie cenne

#

Zastanawiam się, jak mnie pamiętasz
Nawet jeśli  wylewałaś łzy w moich ramionach
Chciałbym, żebyś mogła się zawsze uśmiechać, kiedy tylko o mnie myślisz

Bez ciebie, będę miał się dobrze
Bez ciebie, chociaż czasami będę płakać
Bez ciebie, nie zapomnę cię
Dzień, który mi dałaś, był dla mnie jak prezent
Tak bardzo ci dziękuję, byłem naprawdę szczęśliwy
Chociaż teraz nie ma cię przy mnie
Cały świat jest wypełniony naszymi wspomnieniami
Więc nie jestem samotny

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...