Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Lee Min Ho - My little princess 2013


Lee Min Ho - Moja mała księżniczka

Gdzie ciągle patrzysz?
Do kogo się uśmiechasz?
Płonę przez ciebie

Dlaczego patrzysz na innego faceta?
Od jednego do dziesięciu
Chcę mieć cię całą
Kiedy na ciebie patrzę, moje serce wali i drży
Masz moją miłość (miłość miłość miłość)
Mam twoją miłość (miłość miłość miłość)

#Świat to ty, co noc nie mogę iść spać
Żebym mógł cię chronić, żebym mógł o ciebie dbać, chwycisz moją dłoń?
Pragnę być, pragnę być z tobą
Moja dziewczyno

Lubię ładną dziewczynę
Lubię miłą dziewczynę
I ta dziewczyna jest tuż koło mnie, ty

Po prostu wszystko w tobie lubię
Lubię cię taką, jaka jesteś
Tylko przy tobie staję się głupcem

Nie rzucaj ukradkowych spojrzeń innym facetom i patrz tylko na mnie
Masz moją miłość (miłość miłość miłość)
Mam twoją miłość (miłość miłość)

#

Skradłaś moje serce i udawałaś, że nie wiesz, chociaż wiedziałaś
Ale jesteś uroczą dziewczyną, kocham cię

Spójrz na mnie dziewczyno, przez ciebie
Szczęście to ty, codziennie śnię o tobie
Mam nadzieję, że mi zaufasz, sprawię, że bardziej będziesz się uśmiechać, teraz, czy przyjmiesz moje serce?
Pragnę być, pragnę być z tobą 
Moja dziewczyno

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...