Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 23 maja 2013

100% - Want U back 2013


100% - Pragnę, żebyś wróciła

Pragnę, żebyś wróciła, pragnę, żebyś wróciła (pragnę, żebyś wróciła dziewczyno)
Chociaż trzymasz rękę innego faceta, ja wciąż (pragnę, żebyś wróciła)
Ale nic nie mogę powiedzieć, teraz jestem obcy (pragnę, żebyś wróciła)
Ty, która mnie opuściłaś, znalazłaś innego facet
(Teraz to koniec, ale wciąż jestem twoim kochankiem)

Muszę cię wymazać, muszę cię zapomnieć
Trzymam telefon i znowu go odkładam, dzwonię, potem odkładam
Próbuję i spotykam się z innymi, ale nie ma sensu
Zamykam oczy i myślę o tobie - nie chcę pozwolić ci odejść

Kiedy szliśmy, zawsze trzymałem twoją małą rękę w mojej prawej dłoni
Teraz moja dziewczyna stoi w czyichś innych ramionach

#(Pragnę, żebyś wróciła) będę lepszy
(Zła dziewczyna) wszystko dla ciebie zrobię
(Och nie!) och wariuję przez ciebie
Próbuje cię wymazać, zapomnieć cię, ale nic nie mogę na to poradzić
Pragnę, żebyś wróciła. Pragnę, żebyś wróciła x4

Nie ma takiego faceta jak ja
Na co czekasz

Myślę o ulicy, po której chodziliśmy więcej niż dwanaście razy dziennie
Moje łzy wezbrały pod powiekami, ale wyparowuje nie sięgając cię
Spójrz na mnie, nie możemy teraz tego robić
To ja byłem koło ciebie i tyło koło mnie, ale teraz gdzie jesteś?
To wszystko wydaje się być snem, nawet mówienie tego

Twoje oczy, które patrzyły tylko na mnie, nie patrz na nikogo innego, patrz tylko na mnie
Chyba wariuję bez ciebie, potrzebuję cię, wróć do mnie

#

Wróć do mnie, widzisz moje serce, słyszysz moje serce?
Już odeszłaś ode mnie i nie ma cię

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...