Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 maja 2013

Lee Min Ho - Love motion 2013

 

Lee Min Ho - Miłosny ruch

Spójrz na mnie, fikcja przed tobą
Poczuj pasję w moim sercu
Otwórz oczy, to nowa generacja

Czy powinienem zrobić to czy tamto? Nie ma potrzeby się martwić
Nie ma potrzeby, żebyśmy się wahali
Po prostu chodźmy
W ten sposób, chodźmy

Jak płonące słońce, czasami elektryzujący
Jak wiejący wiatr, czasami miękki
Czasami gorący, czasami zimny
Chcę ci pokazać całego siebie

#Będziesz emocją, niczego nie ukrywaj
Kochaj każdą emocję, bardziej szczerze
Pokaż mi nieutrudnioną siebie, właśnie tym jesteś
To jest bycie sobą - miłość jest ruchem zwycięzcy
Pospiesz się i przyjdź do mnie, chcę poczuć twój ruch

##Tak jak ja czuję ciebie
Chcę żyć swobodnie
Chcę żyć z tobą, pokażę ci miłość

Świat jest naszą własną stacją
Miejscem, gdzie dotykają się nasze serca, relacją
Głęboko w tobie zatonąłem, jesteś uzależnieniem

Umieszczę swoje oczy w twoich oczach
Umieszczę swoje kroki razem z twoimi
Będziemy razem iść do końca, chodźmy

Twój śmiech wystrzeliwuje jak nabój gaozwany
Wbija się w moje serce, jesteś taka olśniewająca
Piękna ty, piękny ja
Chcę cenić tą chwilę

#
##

Bardziej niż film czy drama
Bardziej niż każdy świetny bohater
W moim życiu ty jesteś lepsza
Na zasze

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...