Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 maja 2013

SHINHWA - Laughing/Smile 2013


SHINHWA - Śmiejąc się/Uśmiechnij się

(Wspomnienia wspomnienia z tobą, ból jest bólem, pozostaje miłość)

Nie miałem szansy, żeby cierpieć, chociaż cię opuściłem, chociaż mnie opuściłaś
Szczęśliwe wspomnienia nas są nieskończone i wciąż pozostają
Dźwięk twoich kroków, do którego się wtedy przyzwyczaiłem, znowu sprawia, że moje serce galopuje

#Ponieważ tak bardzo cię kocham, ponieważ tak bardzo za tobą tęsknię
W końcu nie mogłem cię zapomnieć - ponieważ czekałem przez ten cały czas
Ja tylko tylko tylko uśmiecham się i znowu uśmiecham
Dzięki tobie, która znowu przede mną stoisz

##Uśmiecham się i uśmiecham, uśmiecham się i uśmiecham, uśmiecham się i znowu uśmiecham i
Przyciągam cię w moje ramiona

Zatrzymały się bez końca płynące łzy, to nie jest szansa, to cud
Nie mogę śnić lepszego snu niż ten, nawet jeśli dwa razy umrę, nigdy nie pozwolę ci odejść

Nie mogę ukryć mojego puchnącego serca, które czuje, że wybuchnie, nie mogę go ukryć
Nawet ja sam jestem z siebie dumny, że to przetrwałem, że na ciebie czekam

Jakbym patrzył w słońce, moje oczy oślepły
Wciąż jesteś taka śliczna, bardziej niż ktokolwiek inny

#
##

Płynie pojedyncza łza, jestem taki szczęśliwy, że nie mogę mówić, bardziej niż jakikolwiek mężczyzna na tym świecie
Będę dla ciebie dobry, żebyś nigdy więcej mnie nie opuściła

#
##

W tym śnie, z którego wydawało się, że nigdy się nie obudzę, w twoich oczach, które na mnie patrzą
Nie ma mnie tam, jestem całkiem sam, proszę, uratuj mnie z tego ciemnego miejsca

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...