Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 15 maja 2013

Lee Hong Ki (FT Island) - Goodbye 2013 (Passionate Goodbye OST)


Lee Hong Ki - Żegnaj

Moje usta twardnieją razem z płynącymi łzami, zastanawiam się czy to sen i szczypię się, ale
Ty (pa pa) coraz bardziej się oddalasz, na zawsze (pa pa) odchodzisz
Chociaż zrezygnowałem ze wszystkiego i pragnąłem tylko ciebie

Jest zbyt ciężko, żeby dłużej to wytrzymywać
Gęstniejąca tęsknota jest taka bolesna
Naprawdę (pa pa) odchodzisz, tak (pa pa) odchodzisz
Chociaż to szalenie boli, pozwolę ci odejść

#Moje serce czuje jakby miało wybuchnąć, żegnaj
Na zawsze, jesteś pożegnaniem
Moja do niczego miłość rozlewa tylko łez
Bolesna miłość, żegnaj, głupie pożegnanie
Kiedy zaciskam moje chwiejące się serce, teraz pozwolę ci odejść

Teraz zatrzymaj te fałszywe łzy w twoich ładnych oczach
Teraz (pa pa) odejdź, tak (pa pa) odejdź
Chociaż to szalenie boli, pozwolę ci odejść

#

Ta miłość była zawsze wypełniona tylko łzami
Ta miłość była tylko wypełniona bliznami
Ta miłość, która uwięziła mnie do tego stopnia, że zacząłem się dusić
Teraz przestań

Teraz to naprawdę pożegnanie, dla mnie jesteś pożegnaniem
Nawet jeśli powiesz, że wracasz, już cię nie lubię

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...