Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 17 maja 2013

Boom feat. Melody Day, Hong Ga - I don't know women 2013


Boom feat. Melody Day, Hong Ga - Nie znam kobiet

#Ty głupcze głupcze, czy muszę to mówić? Zatrzymaj mnie, nie pozwól mi odejść
Jak możesz tak nie znać kobiet? Im bardziej cię kocham, tym bardziej cię nienawidzę

#Ty i ja ciągle mijamy swoje ścieżki
Ty i ja ciągle idziemy innymi ścieżkami
Ty i ja kochaliśmy, nie wiedząc, że to będzie boleć

Wszystko mi się w tobie podobało, jestem speszony, że to do ciebie czuję
Kiedyś mówiłaś, że jest w porządku nawet jeśli wypiliśmy cały automat kawy
Nic nie mogłem dla ciebie zrobić, ale słysząc jak to mówisz, poczułem się nawet bardziej żałośnie
Nienawidziłem siebie, ale ponieważ jestem facetem, po prostu zachowywałem się pewnie

Tak, wiedziałem, że to było wszystko, wtedy nie wiedziałem co to jest
Kiedy mówiłaś, że masz się dobrze i odwróciłaś się, naprawdę myślałem, że masz się dobrze
Tak, wiedziałem, że to było wszystko, wtedy nie wiedziałem co to jest
Jeśli chciałaś odejść, powinnaś szczerze mi to powiedzieć

#
## x2

Nie płacz, ponieważ moje serce będzie boleć
Przestańmy, chyba nie jesteśmy sobie przeznaczeni
Dlaczego ciągle się oglądasz?
Odejdź, nie bądź żałosna
Jest wiele takich jak ty dziewczyn
Mam ich wiele w moim telefonie
Nie chcę widzieć twojej twarzy, odłóż to, ponieważ tracę apetyt

Tak, teraz między nami koniec, tak, naprawdę cię nienawidziłem
Tylko zostawiłem bliznę czyjejś cennej córce

Tak, teraz między nami koniec, tak, naprawdę cię nienawidziłem
Przepraszam przepraszam, nie powinniśmy się ze sobą spotykać

Proszę, spotkaj faceta, który jest lepszy niż ja
I bądź szczęśliwa

#

Ona płacze płacze, pierwszy raz widzę jej łzy
Trzymaj się mnie, nie pozwól mi odejść
Nadchodzi nadchodzi rozstanie, moje serce płacze płacze
Im bardziej cię kocham, tym bardziej cię nienawidzę

## x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...