Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 31 maja 2013

BEAST - Will you be alright? 2013


BEAST - Czy będzie z tobą dobrze?

Czy przemyślałaś słowa, które właśnie wyplułaś?
Czy wiesz, że nie możesz tego tak łatwo cofnąć?

Nienawidzę tego, że jest ci przykro i wyglądasz na smutną
To może być nasz ostatni raz, więc proszę, uśmiechnij się

#Bardziej niż ja bez ciebie, martwisz mnie bardziej ty beze mnie
Ponieważ nie jesteś dobra w samodzielnym robieniu czegokolwiek

##Czy będzie z tobą dobrze? Nawet jeśli nie ma mnie przy tobie?
Tak łatwo stajesz się samotna, więc nawet jeśli jesteś sama

###Czy będzie z tobą dobrze? Bez osoby, z którą możesz się kłócić?
Bez osoby, z którą możesz żartować i śmiać się?
Jeśli ci to nie przeszkadza...

Dwa razy to przemyśl, jeszcze raz to przemyśl
(Jeśli mnie zostawisz) czy naprawdę będzie z tobą dobrze beze mnie?
Ponieważ beze mnie we wszystkim jesteś niezdarna
Ponieważ ty, którą znam jest jak dziecko

Gdzie idziesz? Dlaczego chcesz odejść?
Gdzie idziesz? Och och dlaczego pragniesz odejść?
W końcu zaczęłaś płakać - co mam teraz zrobić?
Jak mogę pozwolić ci odejść? Rozpadniesz się

#
##
###

Możesz być trochę samolubna, to w porządku
Nawet kiedy mnie zostawiłaś, dopóki to nie przestanie być trudne
Możesz zostać blisko mnie

Zostań ze mną dziecinko, zostań ze mną dziecinko
Nie odchodź, nie zostawiaj mnie dziecinko, chwyć moją dłoń

Zostań ze mną dziecinko, zostań ze mną dziecinko
Nie odchodź, nie zostawiaj mnie dziecinko

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...