Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 maja 2013

FT Island - Orange sky 2013 (Passionate Goodbye OST)


FT Island - Pomarańczowe niebo

Nie ma czegoś takiego jak wieczność
Uśmiechnęłaś się i zapytałaś mnie, dlaczego nie? Dlaczego?
Wyciągnąłem rękę

Nie opuściłaś mnie
Po prostu zostawiłaś mnie samego w tym miejscu
Zostałem otulony przez wielką falę samotności

Kiedy pewnego wieczoru szedłem samotnie ulicą, nagle się zatrzymałem
Uniosłem głowę i spojrzałem w górę
Pod pomarańczowym niebem
Próbowałem szukać powodu do życia

Wiatr przestał wiać, jednak mój cień dalej stawał się coraz dłuższy
Mogę jedynie obejmować twoje ciepło
Patrząc na osobę, którą kocham, a która teraz istnieje tylko w moich wspomnieniach
Czy wciąż cenisz ciepło, które czuliśmy tamtego dnia?

Głos, za którym tak bardzo tęsknię
Co próbuje powiedzieć
Moje serce pod tym pomarańczowym niebem
Łzy płyną bez powodu

Beznadziejne życie wciąż może lśnić
To tego mnie nauczyłaś
Niczego nie można zmienić, jeśli jest się uwięzionym w wieży z kości słoniowej

Chcę iść przez te ograniczone dni
I otrzymać list od pomarańczowego nieba tak jak ty
Płyną łzy

Nie jesteś sama
To nie jest koniec
Zamykam oczy pod pomarańczowym niebem
Czując powód do życia

angielskie tłumaczenie Colourful247@twitter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...