Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 31 maja 2013

EXO-K - Wolf 2013


EXO-K - Wilk

Naraz mam uczucie, na jeden raz, włożę cię do ust jak ser
Poczuję twój zapach, będę się cieszyć twoim kolorem i zjem cię bardziej elegancko niż picie wina

Ale straciłem siłę w moim paznokciu, mój apetyt znika
Jestem chory? Czy mam chorobę?

Yeah, on ma wielkie kłopoty

Ocknij się z tego, jak twoje serce może zostać skradzione przez człowieka?
Ona to tylko jeden gryz

#Hej, po protu ją ugryź, potem potrząśnij nią, żeby straciła przytomność
Hej, zrób to w stylu, którego nigdy nie używałeś, pozbądź się jej zanim skończy się ta pełnia

##Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

###Nie mogę odrzucić tego silnego uczucia, tonę w nim, muszę zostawić samego siebie
Lubię proste rzeczy, to co ukryte wewnątrz mnie, otworzyło swoje oczy

Spójrz na nią, tonie w lęku, nie jest w stanie zrozumieć tego co widzi
"Czy ten brudny wilk w końcu mnie zje?"
To nie tak, zakochałem się

Taka piękna piękna piękna (wilk)
Jesteś moja moja moja (wilk)
Nie bój się, bój się, bój się mnie

Jestem wyjątkowy wyjątkowy wyjątkowy (wilk)
Wilk, który kocha kocha kocha cię (wilk)
Który został przez ciebie oślepiony oślepiony oślepiony

#
##

Nie mogę z ciebie zrezygnować, mam wielkie kłopoty

Nie mogę z ciebie zrezygnować, mam wielkie kłopoty

Żółty księżyc mnie dręczy mnie, mówi, że nie mogę cię mieć
"Jesteś tylko dziką bestią"
Jeśli masz zamiar to powiedzieć, to po prostu odejdź, jeśli potrzebuję, to się zmienię
Nie mogę nawet pozwolić jej odejść

### x2
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...