Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 27 maja 2013

Andrew Choi - Love was enough 2013


Andrew Choi - Miłość była wystarczająca

Dzisiaj rano znowu boli mnie głowa i nie mogłem spać
Wczorajszej nocy śniłem o tobie dziesięć razy i leżałem z otwartymi oczami

Moja twarz zawsze jest zmęczona, moje ubrania zawsze są pomięte
Moje dni bez ciebie są w rozsypce

#Zawsze byłaś przy mnie jak powietrze
Chyba nie wiedziałem, ponieważ myślałem, że to naturalne jak oddychanie
Teraz w końcu uświadomiłem sobie, że wystarczyła twoja miłość

Wystarczyła twoja miłość
Wystarczyła twoja miłość

Byłem taki samolubny, myśląc, że zrozumiesz nawet jeśli tego nie powiedziałem
Wszystkie obietnice, których nie mogłem dotrzymać
Cofam to, cofam to, nie mogę tego zawrócić

Myliłem się, zawsze byłem zły
To zawsze ja doprowadzałem cię do łez

Powiedziałem sobie, że to będzie jak lekkie przeziębienie, że to nic takiego, że niedługo się skończy
Myślałem o tym lekko i nie zatrzymując cię, pozwoliłem ci odejść

Wystarczyła twoja miłość
Wystarczyła twoja miłość

Byłaś dla mnie jak prezent, który nie był wystarczający
Chyba nie wiedziałem, ponieważ myślałem, że to było naturalne jak przyzwyczajenie
Teraz w końcu uświadomiłem sobie, że wystarczyła twoja miłość

#

Wystarczyła twoja miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...