Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 maja 2013

B1A4 - What's going on/What's happening 2013


B1A4 - Co się dzieje

Codziennie
Codziennie

Hej, bądź ze mną szczera, gdzie jesteś?
Gdzie jesteś? (Jestem w domu, oczywiście) gdzie teraz jesteś?
Dlaczego ciągle zmieniasz to co mówisz? Co mówisz?
Dziwnie się zachowujesz, naprawdę dziwnie się zachowujesz
Czy wiesz, że dzisiaj twój głos wyjątkowo bardzo drży?

#Kiedy tylko otwierasz usta, codziennie kłamiesz
Kiedy tylko otwierasz oczy, codziennie kłamiesz
Kiedy tylko masz szansę, codziennie kłamiesz

Teraz wiem
Wiedziałem, że tak się stanie

x2
##Co się dzieje? W taki dobry dzień jak ten
Co się dzieje? W taki dobry dzień jak ten
Ty! Dziecinko, pragnę cię, piękna miłość (hej)
Co jest, co jest powiedz mi, powiedz mi co jest

Hej, bądź ze mną szczera, kto to był?
Kto to był, że tak naturalnie chwyciłaś go za ramię?
Nie ważne jak dobry jestem dla ciebie, to wszystko na nic
Czyja to wina?
Czy danie ci wszystkiego było grzechem? To nie jest właściwe
Myślałem, że może się tak stać, ale
Naprawdę nie widziałem, że to właściwie się przydarzy
Powinienem po prostu zjeść, ale co mam zjeść?

Moje serce cierpi
I pada deszcz
Jestem taki, ale ty się pewnie uśmiechasz och nie

#

Teraz wiem
Wiedziałem, że tak się stanie

##

Zanim odejdziesz, zanim się odwrócisz
Wróć do mnie dziecinko

(Dobrze) jest dobrze, nawet jeśli nie zawsze jesteś radosna
(Dobrze) jest dobrze, nawet jeśli mnie nie szukasz
(Dobrze) jestem szczęśliwy tylko patrząc na ciebie
Zakochując się
Zakochując się
Ty woo woo woo

## x2

Za każdym razem myślę o tobie
Za każdym razem myślę o tobie
Za każdym razem myślę o tobie dzisiaj znowu

Za każdym razem myślę o tobie
Za każdym razem myślę o tobie
Za każdym razem myślę o tobie dzisiaj znowu

Hej, lepiej bądź dla mnie dobra, jasne?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...