Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 maja 2013

Suzy - Don't forget me 2013 (Gu Family Book OST)


Suzy - Nie zapomnij mnie

Słyszysz mój smutny monolog?
Te słowa, które cię winią
Imię, które boli, kiedy je wypowiadam
Ty ty ty

Jeśli czasami uśmiechasz się, myśląc o mnie
Nie będę już żałować
Więc nie zapomnij mnie mnie mnie
Proszę, pamiętaj mnie mnie mnie

Jest tylko jedno pożegnanie, ale dlaczego jest tak wiele samotności?
Nigdy nawet na chwilę cię nie zapomniałam, kocham cię

Jeśli tak jest, to czy masz się dobrze beze mnie?
Ty ty ty

Odchodzę bez obietnicy
Wciąż jesteś we mnie
Nie zapomnij mnie mnie mnie
Proszę, pamiętaj mnie mnie mnie

Jest tylko jedno pożegnanie, ale dlaczego jest tak wiele samotności?
Nigdy nawet na chwilę cię nie zapomniałam

Nie proszę cię, żebyś znowu mnie kochał
Tylko pamiętaj moją miłość

Nie zapomnij mnie mnie mnie
Kochaj mnie mnie mnie
Jest tylko jedno pożegnanie, ale dlaczego jest tak wiele samotności?
Nigdy nawet na chwilę cię nie zapomniałam, kocham cię, kocham cię

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...