Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

B1A4 - Good love 2013


B1A4 - Dobra miłość

Jesteś dzisiaj bardzo cicha
Proszę, powiedz mi co jest nie tak
Co się stało, naprawdę się martwię

Czy to przeze mnie?
Naprawdę przepraszam, nie płacz
Twoja śliczna twarz i oczy są mokre od łez, więc to już nie jest ładne

Jestem złym facetem, jestem kretynem, w końcu doprowadziłem ją do płaczu
Jestem złym facetem, jestem kretynem, odległość pomiędzy nami
Jest dłuższa o przynajmniej 500 kroków dziewczyno, nie mogę się nawet do ciebie zbliżyć, nawet odrobinę

Jestem złym facetem, jestem kretynem, wiem, że nie mogę nic cofnąć
Teraz przestań, już nie, teraz odłóż swoje uczucia i idź swoją drogą
(Jeśli skończyłaś kawę, to już pójdę)

#Kiedy widzę, że nic nie mówisz
Kiedy widzę siebie, tylko patrzącego na ciebie
Uświadamiam sobie, że bardzo ochłonęliśmy, dobra miłość, dobra miłość
Byliśmy kiedyś tacy szczęśliwi, ale teraz oddalamy się od siebie, dobra miłość

Twoje oczy, które na mnie patrzą
Mam wrażenie, jakbyś mnie zgubiła
Mówisz mi, żebym przestał udawać, że wszystko jest w porządku, przestał udawać, że wszystko jest dobrze
I przyjąć do wiadomości prawdziwych nas, więc patrzę na ciebie
Spotykałem się z tobą jak z kimś kogo po prostu znam, a nie z kimś kogo kocham
Kiedy trochę udawałem i grałem, to mogła być moja prawda
Miłość przychodzi i odchodzi tak szybko

Jestem złym facetem, jestem kretynem, w końcu doprowadziłem ją do płaczu
Dlaczego płaczesz teraz, po tym całym czasie?
Wiesz, że nie ma sensu, więc przestań płakać

Jestem złym facetem, jestem kretynem, wiem, że nie mogę nic cofnąć
Wyrzuć wszystkie bezsensowne myśli i znowu wstań
Ponieważ wtedy oboje dorośniemy i staniemy się dorośli

#

Kiedy mija ta chwila
Powinienem wymazać wspomnienia, które z tobą miałem
Nawet jeśli spotkałaś kogoś innego i jesteś w jego ramionach
Bądź szczęśliwa, jakbyś mi się tym chwaliła, dziecinko

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...