Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

2PM - Back to square one 2013


2PM - Powrót do punktu wyjścia

Powrót do punktu wyjścia, powrót do początku, kiedy pierwszy raz się w tobie zakochałem
Wydaje się, że cofnęłaś się do tych chwil, więc jestem sfrustrowany
Udajesz, że nic nie wiedz, udajesz, że nie widzisz jak wzdycham
Widzę tylko jak się uśmiechasz i nie mogę w to uwierzyć, więc tylko bezsensownie się śmieję

Dlaczego gumka do ścierania w twojej głowie jest używana tylko wtedy, gdy chodzi o mnie?
Moje serce galopuje, galopuje do ciebie, ale ciągle jestem w tym samym miejscu, zawsze taki sam

#Dlaczego tylko się uśmiechasz
Nie odpowiadasz i tylko owijasz w bawełnę
Kiedy nie mogę dać swojej miłości nikomu innemu oprócz ciebie

##Nie możesz się do mnie zbliżyć odrobinę bardziej?
Nie możesz dać mi całego swojego serca?
Mam nadzieję, że moja miłość nie cofnie się do początku, z powrotem do punktu wyjścia

Wydaje się, że zaczyna się poprawiać, ale znowu stajesz się zimna
Nienawidzę siebie za to, że nie mam wyjścia i dzisiaj znowu muszę pozwolić ci odejść

Chcę cię teraz wymazać - za każdym razem to sobie obiecuję, ale to nie działa
Mija czas, mijają dnie, ale wciąż jestem w tym samym miejscu, zawsze taki sam

#
##

Moje życie bez ciebie jest jak awatar bez właściciela
Przestań się uśmiechać, udając, że nic nie wiesz, jestem zmęczony tą grą w przyciąganie i odpychanie
Potrzebuję cię, tęsknię za tobą, mam tylko te dziecinne słowa, co mam zrobić?
Teraz chcę cię zatrzymać jak mężczyzna, proszę, pozwól mi cię kochać

(Doprowadzasz mnie do szału) chcę cię poczuć
(Doprowadzasz mnie do szału) dasz mi szansę?
(Doprowadzasz mnie do szału) nie czujesz mojego serca?
Poczujesz moje serce?

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...