Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

B1A4 - Yesterday 2013


B1A4 - Wczoraj

Zawsze jak z przyzwyczajenia, skarżyłem się tobie
Zawsze spóźniałem się na nasze plany

W twoich ślicznych oczach, na twoich białych policzkach
Przyzwyczaiłem się do płynących łez

Wczoraj zapomniałem, że miałem z tobą randkę
Och czekałaś bez końca
Ale zamiast złościć się na mnie, który się spóźniłem
Pocałowałaś mnie

#Wczoraj, wciąż wyraźnie pamiętam twoje usta
Wczoraj, w końcu to sobie uświadomiłem, otrząsnąłem się z tego
Uch uch yeah uch uch uch dzisiaj wieczorem cię kocham
Dzisiaj wieczorem pobiegnę do ciebie, przytulę cię i wyszepczę ci miłość

Próbuję ciepło do ciebie mówić
Próbuję szybko odpisywać na twoje wiadomości
Ale to nie jest tak łatwe jak myślałem
Czy pocałujesz mnie jak ostatniej nocy?

Nie wiem, co o mnie pomyślisz
Facet, który zbyt szybko rusza?
Nie wiem jak zacząć, mówiąc
Chcesz najpierw złapać się za ręce?
Przez pocałunek,który wczoraj w nocy mi dałaś
Całą noc czuję się tak dobrze
Pójdę do twojego domu zanim wstanie słońce
Dobranoc moja Afrodyto*

#

Uch uch yeah yeah uch uch uch słodka noc
Chcę wrócić, och jak ostatniej nocy, jeszcze raz

#

*grecka bogini miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...