Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - SHINe (Medusa I) 2013


SHINee - Błyszczeć/Świecić (Meduza I)

Tak łatwo zapomniana ciemność, kiedy nawet ślady stóp nie są widoczne
Ktoś skądś świeci, pojedynczy promień światła reflektorów
Nawet kiedy moczy mi oczy, nie uświadamiam sobie, że jest oślepiające
Ciągle tego pragnę, dopóki moje oczy się nie odsuną

Noc bez nawet światła słonecznego, płonę w czarnym niepokoju
Mam nadzieję, ze chwycę światło w moje dłonie
Ale po długim długim czekaniu moje puste serce
W końcu sobie uświadamia, hej

Yeah świecisz na wschodzie
Yeah świecisz na zachodzie
Jesteś dziewczyną dla świata, która nie może zostać uwiązana koło mnie
Nawet jeśli całe moje ciało ogarną płomenie i zostanie zniszczone
Bliżej Światła Światła

Jeden krok, zbliżam się do początku/zalążka wibrującego światła
Źródło światła, które roztopi moją głowę, ręce, w dół do moich stóp
Nikt nie będzie w stanie z bliska zobaczyć

Z powodu białego światła, które mnie oślepiło
Z obserwowania ciebie przez wieki, możesz być pełna urazy
W zimnej samotność, znajdziesz zawsze błyszczącą
Prawdę, w końcu, hej

#Yeah świecisz na wschodzie
Yeah świecisz na zachodzie
Życzliwe światło, którego nie zauważasz, kiedy jest przy tobie
Jedno ciało płonie w świetle świata
Smutne Światło Światło
Mocno cię przytulę

Czy ktoś chciał cię zabrać do domu w szklanym słoiku
Nikt nie może tego posiadać
Gdześ świecisz na kogoś innego

Światło, które czuję jakbym mógł widzieć, jeśli zamknę swoje oczy, znikające gdzieś daleko
Jesteś zbyt gorąca, żebym się do ciebie zbliżył, teraz jestem zimny
Zbliżę się bez namysłu, wierzchołek tego opuszczonego miejsca
Nostalgia rozprzestrzenia się w samotności, bardziej upadam

Yeah świecisz na wschodzie
Yeah świecisz na zachodzie
Jesteś dziewczyną dla świata, która nie może zostać uwiązana koło mnie
Nawet jeśli całe moje ciało ogarną płomenie i zostanie zniszczone
Bliżej Światła Światła
Zbliżę się do ciebie

#

angielskie tłumaczenie Language By Music



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...