Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Nightmare 2013


SHINee - Koszmar

Kto tam puka do moich drzwi?

#Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno

Dokładnie tutaj, dokładnie teraz

Gryziesz swoimi ostrymi ustami i zmieniam się w stłuczonym lustrze
Spojrzenie zimnych oczu, wszystko, co było gorące staje się popiołem

Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Gęstniejący cień
Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Słoneczny sen

Koszmar, wampir, który zabrała wszystko, co miałem
Już jesteś zbyt daleko, żeby wyciągnąć rękę i cię chwycić
Dlaczego nie oglądasz się za siebie

Ty, koszmar, kiedy nie mogę cię mieć, płonę
Jak garść piasku, ciągle się rozpraszasz
Dlaczego nie mówisz nie

Taka niebiezpieczna, jesteś taka niebezpieczna

Wymazujesz mnie tym słodkim pocałunkiem, zostawiasz pytanie bez odpowiedzi
Kusisz mnie jak zatrute jabłko tym pięknym aromatem, pomóż mi dzisiaj wieczorem

Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Niekończący się upadek
Wejdź i śnij marzenie, dziewczyno
Widzę światło księżyca

Jeśli nie mogę tego uniknąć, to zamknę oczy i będę o tobie marzył

Koszmar, wampir, który mnie oślepił
Czy wyryłem cię tak głęboko w sobiem że nie mogę tego ukryć? (Krzczyę do ciebie)
Już nie mogę tego znieść (nie otwierasz się, jednak ja pukam)

Ty, koszmar (tak głęboko zakochany) sama myśl o tobie sprawia, że się unoszę (krzyczę do ciebie)
Przychodzi ciemność i wszeptuje ciebie we mnie
Zbliża się i wkłada mnie w twoje objęcia (pomóż mi)

#

Przyjdź do mnie, w sen, uważaj dziecinko, nie odchodź
Znowu do mnie, ocal mnie

Koszmar, wampir, który zabrała wszystko, co miałem
Już jesteś zbyt daleko, żeby wyciągnąć rękę i cię chwycić (krzyczę do ciebie)
Dlaczego się nie oglądasz za siebie? (Nie otwierasz się, jednak ja pukam)

angielskie tłumaczenie Language By Music



3 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...