Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Orgel 2013


SHINee - Pozytywka

Jeśli nie jest ciasno zamknięta w małym pudełku
Jeśli ten świat rozbijany przez fale, nie jest oszołomiony*
Obejmę twoje śnieżnobiałe ramiona, zakończę wiosnę

#Wiruje i wiruje, obraca się, ta piosenka dla mnie
Wiruje i wiruje, jest taka wolna, pozytywka tylko dla mnie
Wiruje i wiruje jakie oszałamiające*
Moja pozytywka

Ucieka, więc tylko ja mogę zobaczyć twoją śliczną twarz
Usztywniam swoje nogi i nienawidzę siebie
Staje się mgliście, wspomnienia bledną, anioł szepcze och

#

Na świecie jest tylko nas dwoje, tańcz tylko dla mnie
Jesteś szczęśliwa, skoro ciągle się uśmiechasz?

Mruga mruga, łzy w twoich oczach sprawiają, że się uśmiecham
Spojrzenie spojrzenia, nienawidzę, kiedy inni ludzie na ciebie patrzą, uśmiechnij się do mnie
Z westchnieniem bardziej się oddalam, wszedłem do lasu, z którego nie mogę uciec
Nie dbam o to, czy tutaj zatonę i umrę w tym nieznanym miejscu, więc przyjdź do mnie... proszę...

# x2

Wiruje i wiruje, obraca się (pozytywka)
Wiruje i wiruje, jest taka wolna (pozytywka)
Wiruje i wiruje jakie oszałamiające
Wiruje i wiruje jakie oszałamiające

*w sensie kręcić się w głowie

angielskie tłumaczenie Language By Music



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...