Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Dangerous (Medusa II) 2013


SHINee - Niebezpieczna (Meduza II)

Nikt cię wcześniej dobrze nie widział
Mówią, że chwila, w której spotkają się nasze oczy to będzie koniec, dla nich jesteś niczym więcej niż
 
Kłpototy, plotki się zdwajają, krążą niekontorolowanie
Niebezpieczeństwo niebezpieczeństwo niebezpieczeństwo
Jesteś kimś, do kogo nie można się zbliżyć, tak niebezpieczna, że to zabronione
Ale czy ktoś kiedykolwiek to potwierdził
Czy naprawdę jesteś niebezpieczeństwem niebezpieczeństwem niebezpieczeństwem
( 5 4 3 2 1)

#Im jesteś wspanialsza, tym więcej masz cierni
Doskonale wiem, że nigdy cię nie złapię
Ale to tylko sprawia, że chcę potwierdzić twoje niebezpieczeństwo
Niebezpieczna, jesteś taka niebezpieczna
 
(3 2 1)

Podkręcają przesadzone słowa
W moich oczach to prawdziwy potwór
Zjadliwie cię atakują, ciągle w niebezpieczeństwie
Agresywnie niebezpieczne

Wciągasz mnie w ciemność przemocą bez formy
Zanim się zorientowałem upodobniłem się do ciebie
Teraz to naprawdę niebezpieczeństwo niebezpieczeństwo niebezpieczeństwo

#

Szukam niebezpieczeństwa
Jeste jakbym był zamrożony
Chwila, w której spotkają się nasze oczy, jesteś idealnie piękna

Nie mogę oddychać, wciąż jestem jakbym został przygwożdżony do ściany
Twój wzrok ukrywa się głęboko we mnie
Ta chwila, w której to zobaczyłem, rana, przez którą cierpiałaś
Boleśnie się do mnie uśmiechasz

W kierunku wspaniałego oślepiającego światła
Pragnienie twoich szptów, kierowanych do mnie
Nawet jeśli to bardziej niebezpieczne, ochronię cię, moja jedna i jedyna
Niebezpieczna, jesteś taka niebezpieczna

Niebezpieczna, jesteś taka niebezpieczna
Niebezpieczna

angielskie tłumaczenie Language By Music



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...