Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

MyName - We are the night 2013


MyName - Jesteśmy nocą

Więc tańczmy
Jesteśmy nocą

#Więc tańczmy
Już jesteśmy tego ofiarami
Jesteśmy nocą
Kochałem i marzyłem o przeznaczeniu
Jesteśmy nocą

Słońce dopiero co wszyło zza chmur
Spójrz, to początek przedstawienia
Drop the beat shooting*
Natychmiast poczujesz to na parkiecie - miłość

##Podkręć to, spalmy to
Wstań, ponieważ śpiewam dziecinko
Zostaw to mnie, oni dostaną naszą wiadomość

#

Jesteśy nocą wow x4

Każdy kolor lśni, rozpala się pięć barw
Powiedz mi jak masz na imię?
Oczaruję cię, zanim ty oczarujesz mnie

##
#

Jesteśy nocą wow x4

1 2 3 4!

W górę, stać!

To się teraz zaczyna, beat, och yeah, w porządku, tak, och yeah
Nie myśl o tym, tylko jedź na beat'cie i chwyć moją dłoń
Fum-doro-bara-bara-doguru-toro-makko**
Tańczmy!

Tak sir! Tak, swag on*

Nie pozwolę ci dziewczyno, nie dotykaj mnie młody chłopcze
Nie kłamię, nie mogę poczekać, dlaczego?
Nie przestanę, jesteśy nocą

#

Jesteśy nocą wow x4

#

Jesteśy nocą wow x4

*naprawdę nie lubię jak wrzucają do tekstów jakieś bezsensowne zdania po angielsku, które niby mają dobrze brzmieć
**brak ang. tłumaczenia tej linijki

angielskie tłumaczenie Language By Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...