Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Like a fire 2013

 
SHINee - Jak ogień
 
Proszę, niech ktoś mi pomoże, to  nagły wypadek, kiedy cię zobaczyłem moje całe ciało zaczęło się rozgrzewać
Moje serce jest takie rozgrzane, że poparzyłem sobie rękę, weź odpowiedzialność za moją miłość
 
#Moje całe ciało jest gorące (och  nie!) nawet jeśli pada (gorące gorące)
Nawet jeśli rozpylisz wodę (gorące gorące) jest po prostu takie gorące (gorące gorące)
Mój oddech drży (moja ukochana) od dzisiaj ja (moja ukochana)
Kocham cię (moja ukochana)
 Proszę, przyjmij moje serce, to miłość płonąca goręcej niż słońce
 
##Spalę całą moją miłość, jak ogień, jak ogień, jak ogień
Wszystko tylko dla ciebie, jak ogień, jak ogień, jak ogień
Wszystko to spalę, jak ogień, jak ogień, jak ogień
Kocham cię do końca istnienia słońca, jak ogień, jak ogień, jak ogień

Nie mogę wyrazić jak się czuję, nie mogę cię opisać żadnym słowem
Kiedy widzę twoje oczy, czuję jakbym miał wybuchnąć, weź odpowiedzialność za moją miłość

#

Proszę, przyjmij moje serce, to miłość płonąca goręcej niż słońce

##

Kocham cię, namiętnie cię kocham

##

(Spalę to, moje serce do ciebie jest jak ogień, bez końca się wznosi, wyżej
Tylko ty
Zaufaj mi jak ogień
Dziecinko.. zaufaj mi)

Jak ogień
Jak ogień ogień
Jak ogień ogień

angielskie tłumaczenie Language By Music


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...