Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

LYn feat Junhyung - Breakable heart 2013


LYn feat Junhyung - Łamliwe serce

Proszę, wysłuchaj mojej historii
Płaczę całą noc
Nie mogę nawet przełknąć wody
Nie mogę zasnąć
Jest mi ciężko

Oni nie popierają mojej miłości
Mówią, że nie potrafię ocenić czyjegoś charakteru
Oni tak naprawdę cię nie znają
Ale wszyscy cię nienawidzą

Mówią, że jesteś zły (nie mówcie tak)
Mówią, że to się niedługo skończy (proszę, przestańcie tak mówić)
Zerwij z nim
Zerwij z nim
Słyszałam to więcej niż tysiąc razy

#Mam łamliwe serce (myślę, że mam)
Moje serce wydaje się być złamane (kompletnie roztrzaskane)
Jeśli powiedzą mi, że mam się poddać
Jeśli powiedzą mi, że mam wszystko wymazać
Posłuchaj, to nie jest sprawiedliwe

##Mam łamliwe serce (żyję z tym)
Nie wiem, kiedy zostanie roztrzaskane (będę załamana)
Zerwij z nim, skończ wszystko
Tylko tego nie mówcie

Dlaczego masz taką obsesję? Nawet miłość ma koniec
Przepraszam, moja miłość jest zawsze taka
Ale byłaś ze mną szczęśliwa
To wszystko, w czym problem?
Nie marnujmy czasu dziecinko
Wiem, że to bolesne, też to czuję
Jestem takim tchórzem, dotkliwie mnie przeklinaj
Teraz powinienem odejść
Czy możesz zejść mi z drogi?

Niemożliwe, wiem, że kłamiesz (Proszę, nie rób mi tego)
Nie pozwolę ci odejść (proszę, przestań)
Chcesz, żebym zeszła ci z drogi
Hej, to nie jest właściwe

#
##

Mam łamliwe serce (myślę, że mam)
Moje serce wydaje się być złamane (to łamie mi serce)
Jeśli powiedzą mi, że mam się poddać
Jeśli powiedzą mi, że mam wszystko wymazać
Posłuchaj, to nie jest sprawiedliwe (to nie jest sprawiedliwe)

Mam łamliwe serce (żyję z tym)
Nie wiem, kiedy zostanie roztrzaskane (będę załamana)
Zerwij z nim, skończ wszystko
Tylko tego nie mówcie (tylko tego nie mówcie)

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...