Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

History narration IU - Dreamer 2013


History narracja IU - Marzyciel

Lubię to uczucie
Weź głęboki oddech
Ostrożnie, jestem tutaj, żeby dzisiaj wieczorem skraść twoje serce
Ta cicha noc

-Znamy się, prawda?
Pierwsza rzecz, którą powiedziałaś "Znamy się, prawda?"
Kiedy to powiedziałaś, to był decydujący moment
-Nie znasz mnie?
-Znasz mnie?

Powiedziałaś je
W końcu powiedziałaś moje imię
I tutaj zaczynają się moje marzenia
Że sprawię, że tutaj ze mną będziesz o wiele bardziej lśnić

#Jeden krok, siedzisz za mną
Drugi krok, wysoko się wznosimy
To będzie niesamowicie wspaniale
Nie bądź zaskoczona
Jesteś taka piękna
Jeden krok, wypełniam tobą moje serce
Drugi krok, zapinam pierwszy guzik
Nie patrz nigdzie indzie, tylko tutaj, proszę
Patrz tylko na mnie

(Twoje serce) skradłem twoje serce
Nie wypuszczę cię z rąk
(Rzeczy na mój temat) teraz cię znam
Kiedyś nie widziałem nic poza czubkiem swojego nosa, ale już nie
Wszyscy moi przyjaciele cię polubią
Należysz do mnie

Poczułem to
W chwili w której cię ujrzałem, po prostu wiedziałem
Ta chwila będzie najlepsza w moim życiu
Decydujący moment, który mnie zmienił

#

(Skradłem je) wydaje się być ostrożna, ale misja jest możliwa
(Wiedziałem) wydaje się być tajemnicza, ale dostałem hasło na końcu gry umysłów
Lepiej uważaj, chwyć to uczucie
Przyjdę do ciebie tej nocy, będziemy razem iść
Jeden krok, drugi krok,  po jednym oddechu "mam cię"

Lubię to uczucie
Weź głęboki oddech
Ostrożnie, jestem tutaj, żeby dzisiaj wieczorem skraść twoje serce

Jeden krok, siedzisz za mną
Drugi krok, wysoko się wznosimy
To będzie niesamowicie wspaniale
Nie bądź zaskoczona
Jesteś taka piękna
Jeden krok, wypełniam tobą moje serce
Drugi krok, zapinam pierwszy guzik
Nie patrz nigdzie indzie, tylko tutaj, proszę
Wspaniałe

(Twoje serce) skradłem twoje serce
Nie wypuszczę cię z rąk
(Rzeczy na mój temat) teraz cię znam
Kiedyś nie widziałem nic poza czubkiem swojego nosa, ale już nie
Wszyscy moi przyjaciele cię polubią tak bardzo jak ja
Dzisiaj wieczorem skradłem twoje serce
I marzę o tobie

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...